Direktlänk till inlägg 14 december 2016

Tänd ett Ljus,för jordens barn.

Av Ingrid-Kristin - 14 december 2016 20:56

 


Tänd ett ljus och låt det brinna,låt aldrig hoppet försvinna,

 

det är mörkt nu,men det blir ljusare igen.

 

Tänd ett ljus för allt du tror på,för den här planeten vi bor på.

 

Tänd ett ljus för jordens barn.

 

Jag såg en stjärna falla,det var natt när alla sov.

 

Jag tror jag önskade då att du var nära.

 

För en minut sen brann den en sekund,sen försvann den, var

 

det bara jag som såg?

 

På radion sjöng dom om fred på jorden,jag ville tro dom

 

slitna orden.

 

Tänd ett ljus...

 

                                               Text:Niklas Strömstedt

 

                                                  
       Lasse Lindbom

 
 
Bosse Lidén

Bosse Lidén

15 december 2016 16:04

Stämningsfullt foto till en text och låt som jag aldrig tröttnat på. :)
Decemberkramar Bosse

http://bosseliden.wordpress.com

 
hemmamammafru.bloggplatsen.se

hemmamammafru.bloggplatsen.se

15 december 2016 21:46

Hej Mina fina Läsare!❤

Jag undrar vad vill ni läsa om i min blogg?��

Ge gärna tips på vad ni vill läsa om!��❤

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
pearl1

pearl1

16 december 2016 09:37

Finstämmig musik........

http://Bloggplatsen

 
Hemmamammafru

Hemmamammafru

22 december 2016 03:36

Mia, 46 år, Småland!



Älskar att skriva och jobbar på att få min blogg att växa uppåt och min blogg ska handla om mina diganoser och psykisk ohälsa och får ut den till allmämheten. Här blandas vardag, diagnos, bilder (både systemkamera och mobil) med tankar och funderingar om det här med diganoser och psykisk ohälsa m.m




Jag har skapat denna blogg för att få dela med mig av mina tankar kring psykisk ohälsa berätta om hur det påverkar mig och förhoppningsvis kanske kunna stötta andra!


Mina diagnoser är autismspektrumstörning, Asperger, Autism, Utvecklingstörning, OCD, depression och m.m



Ställ gärna frågor i fall ni undrar något ingen fråga är för dum!



Vill ni ha kontakt med mig så får ni fråga efter den! Min E-mailaadress!



Vågar du följa med på resan i min blogg? Nu drar vi i gång!



Mer får du veta efterhand vad som kommer att hända fram över!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards