Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

SOL & BAD

Av Ingrid-Kristin - 10 juli 2014 09:46

 


Åker o badar idag.Det varma vädret fortsätter här.

 

Man får passa på att njuta av detta fina vädret,

 

snart är hösten här,tiden springer iväg i en rasande

 

fart.

 

Saknar faktiskt bloggspace,återstår att se om de

 

kommer åter.

 

Önskar er alla en fin sommardag.

 

                                      Kram:Ingrid

 
 
Ingen bild

Pearl1

10 juli 2014 11:01

Ja, ännu en varm dag... Saknar oxo Bloggspace...
Njut av svalkan i havet...Kram..

 
Eleonor

Eleonor

10 juli 2014 21:52

Håller med dig. Här är det ännu kallt i havsvattnet. Finns sandbadstränder här också. Betydligt vanligare är klippbad med djupa vatten. Det gör att det dröjer länge innan vattnet är tillräckligt uppvärmt för att bada i.
Kram

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
mlisan

mlisan

10 juli 2014 21:59

Jag saknar också bloggspace... det blir inte riktigt samma sak på andra ställen... Kram

http://mlisans.blogg.se

 
 linda

linda

11 juli 2014 18:51

Visst är det underbart att vara vid badet,, jag mötte upp nära & kära ,, så vi har badat hela dagen,, Hade glömt minneskortet till mobilen ,, så inga foton ,,så trist,, Max ,, är som en fisk i vattnet,, Vincent ,lite närmare land,, Oj vad dom kan,, men en härlig dag ,, ha en skön kväll Kramiz,, Linda,,,

http://bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

12 juli 2014 15:38

Tack för att du hittade mig. Tror inte att bloggspace återuppstår. Jag körde mot slutet två bloggar. Just nu gör jag om bloggen, den va bra förut men ville ha en enklare layout. Skönt att bad förstår jag, vilket jag inte gör just nu. Bakar en ny variant av paj, rabarber- och citronpaj. Vi har fläktande vindar idag. Trevlig helg! Jag lägger till din url på min blogg.

http://:kajsastinablogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards