Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

FINA DAGAR

Av Ingrid-Kristin - 18 juli 2014 22:02

 


Vi har varit ner till Skåne ett par dagar.Då min sambo aldrig har varit här vid

 

Sveriges Sydligaste Udde "Smyge Huk". Därefter åkte vi till fiskeläget Kåseberga,

 

och här uppe (se bild) finns Sveriges största skeppssättning "Ales Stenar".

 

Sedan besökte vi sommarstället som mina föräldrar hade ,när jag var liten.

 

En nostalgisk liten runda ner till stranden,där man badade o lekte som barn.

 

Och att ej förglömma denna dag,så träffade jag en av mina bloggvänner,

 

riktigt trevligt.

 

Nu åter hemma igen "Borta Bra Men Hemma Bäst"

 

                                          Mvh:Ingrid

 

 


 
 
Eleonor

Eleonor

18 juli 2014 23:22

Smygehuk har jag varit till många gånger.
Hoppas ni hade mysiga dagar.
Så skoj att ha träffat en bloggvän irl
Kram

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
mlisan

mlisan

19 juli 2014 20:50

Så mysigt! Jag har heller aldrig varit i Skåne, men vill gärna åka dit när barnen blivit större...

http://mlisans.blogg.se

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

19 juli 2014 23:23

Har aldrig besökt skåne, säkert en fin upplevelse.
Kramis

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gun

20 juli 2014 12:08

Det brukar bli några vändor till Smygehuk för att köpa lite rökt fisk eller äta en sillamacka, blev så sugen då jag läste ditt inslag...

 
 linda

linda

20 juli 2014 22:43

Tittar in & önskar dig en fin vecka i det underbara vädret,, Jag har det så trevligt ,,med alla,, blir inte mycket till bloggande ,, tycker denna blogg är lite knepig ,, God Natt ,, Kram Linda,,,

http://lindas-bloggjanubloggplatsen.se

 
terriermatte

terriermatte

22 juli 2014 13:15

Hejsan vännen.
Skåne är vackert också vi är där ofta på hundutställningar. Ännu en fördel att åka på hundutställning man får se det vackra Sverige som vi lever i.
Hoppas att allt är bra med er alla och var rädda om.
Ha en fortsatt bra dag.
Kramar ifrån Marina

http://terriermatte.bloggplatsen.se

 
Louise

Louise

30 juli 2014 13:24

Visst var det fint där! En alldeles speciell atmosfär på platån vid havet ... och de segelflygande människorna som nyttjade uppvindarna vid branterna mot vattnet.

Vi var där både torsdag och fredag 17-18 juli. Tog en sväng tillbaka efter dagsturen till Bornholm, för att få se stenarna i kvällssol, och förhoppningsvis kunna ta bilder med lite mindre turister ... ;)

http://imitttankerum.wordpress.com

 
Ingen bild

Ewin

16 augusti 2014 11:04

Österleen <3 Underbar plats på jorden och definitivt Kåseberga!
Längtar dit./ Ewa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards