Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

"Black & White"

Av Ingrid-Kristin - 19 augusti 2014 11:04

 





Jag har ju på mina inlägg visat många bilder på Nellie.


Här kommer en bild på Missan också.Tycker det är en

 

ganska så rolig bild på de små liven.Om ni tittar på

 

katten,så räcker hon ut tungan till Nellie,när hon är

 

framme för att ta hennes mat,fniss.

 

Fotot är från år 2010.

 

 

Vi märker av att Missan saknar Nellie också.

 

 

                                Kram:Ingrid

 









 
 
Ingen bild

pearl1

19 augusti 2014 12:10

Oh, sådan söt liten kisse......

 
Eleonor

Eleonor

19 augusti 2014 16:18

Fniss, det ser ut som hon säger "blää matte, äckligt ju, nu vill inte jag ha något ur min skål då Nellie varit där och slaskat"
Kramis

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Eleonor

Eleonor

19 augusti 2014 16:20

Hur går det nu med regnandet och översvämningarna i Halland som jag hört talas om på radionyheterna idag?

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
 linda

linda

19 augusti 2014 19:18

Vilken härlig bild,, Klart hon saknar Nellie,, hörde om översvämningen ,, klarade du dig från det ,, Ha en fin kväll,, Kramiz ,,Linda

http://lindas-bloggjanu.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ewin

20 augusti 2014 21:40

Så fina! <3 <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards