Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Välkommen Mia

Av Ingrid-Kristin - 1 december 2014 15:50

 


 


Idag har vi hämtat hem Mia.

 

Sänder här lite foton på henne.

 

                

                                                Kram:Ingrid

 

 

 
 
Eleonor

Eleonor

1 december 2014 21:42

Men åååå vilken liten sötnos. Är hon 8 veckor nu? Vilken mysig julklapp till er själva.

Fniss, måste berätta att när du skrev en kommentar hos mig om att du fick bästa julklappen man kan få för 40 år sedan, nämligen din dotter - så tänkte jag, oj är Ingrid så mycket äldre än mig?? Snacka om feltänk. Min äldsta son blir 40 i januari. Fniss, så vi är troligen ganska lika i ålder!!

http://surridurr.wordpress.com

 
Ingen bild

Gun

2 december 2014 06:10

Gudars skymning så himla söt, då blir det fullt upp nu ett tag, att ha valp är väl lite som att ha bebis i huset.....

 
pearl1

pearl1

2 december 2014 12:38

Oh... Vilken sötis...

http://bloggplatsen.se

 
mlisan

mlisan

2 december 2014 19:53

Men titta vilken goding! :D

http://mlisans.blogg.se

 
terriermatte

terriermatte

21 december 2014 09:22

Hejsan vännen.
Jisses så söt hon är Mia ett riktigt charmtroll. Jag är så glad för er skull att ni har köpt henne för hon kommer att ge er så mycket glädje och kärlek. Ska bli kul att följa Mias uppväxt till en vacker dam. Ha en fortsatt mysig 4:e advent.
Kramar ifrån Marina och bebbarna

http://terriermatte.bloggplatsen.se

 
Lollo

Lollo

16 januari 2015 23:29

Så söt! Antar att det är full rulle på den lilla ... :D

http://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards