Direktlänk till inlägg 8 december 2014

Bloggpaus.

Av Ingrid-Kristin - 8 december 2014 13:22

 

 

 

Jag tar en bloggpaus,då jag reser till min dotter för

 

att hjälpa henne några dagar i det nya huset,med lite

 

målning mm.Mannen min får allt stanna hemma och se

 

till vår lilla Mia.Idag gick vi en liten runda vid Båtabacken,

 

otroligt duktig att bara på en vecka lärt sig att gå

 

i koppel.Hon sover mycket,äter bra med mat,

 

en mycket harmonisk hund,och naturligtvis lekfull,som

 

valpar är.

 

                                Mvh:Ingrid

 

 

 

 

 
 
pearl1

pearl1

8 december 2014 14:21

Hej...Fullt upp med den nya familjemedlemmen förstår jag...
Ha fina dagar tillsammans med "dotera"....Kram...

http://bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gun

9 december 2014 19:21

Snällt av dig att hjälpa till, ha det bra..

 
Ingen bild

Gun

13 december 2014 12:52

Önskar dig detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards