Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

SparrisPremiär.

Av Ingrid-Kristin - 5 maj 2015 20:11

 



Premiär idag,ack! så gott.Jag lägger den i lite saltat

 

vatten med en liten skvätt citronsaft,och en liten

 

nypa socker,samt smör. Vi har fått en ny fiskaffär

 

som heter Hav 57'.Och då köpte jag spättafileèr,

 

som var så goda.Jag tycker att jag mår bättre av

 

att äta fisk,än kött ibland.

 

Nu ösregnar och åskar det här ikväll.

 

Så jag önskar er en God-Natt.

 

                               Mvh:Ingrid

 

 

 
 
pearl1

pearl1

6 maj 2015 09:40

Hej... Mums med sparris o fisk...!!
Åskat o spöregnat här oxo... Gillar när "Tor" slår sin hammare... LoL...

http://Bloggplatsen

 
linda

linda

6 maj 2015 19:31

Sparris som är så gott,, Den är dyr ,,men värd det ,, Jag steker ibland på den i lite smör,, å saltar & lite citron,, jag äter fisk ca en gång i veckan, ibland två ggr,, Gillar mest torskrygg samt spätta ,, Ha en fin kväll, Kramiz,, Linda,,

http://lindas-bloggjanu.bloggplatse.se

 
Eleonor

Eleonor

8 maj 2015 23:38

Åh så gott det låter och ser ut! Mums!

http://surridurr.wordpress.com

 
Ingen bild

Gun

9 maj 2015 11:42

Ja sparris är underbart gott,den vita är svindyr förstås men man får unna sig lite av livets goda..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards