Direktlänk till inlägg 14 oktober 2015

Tranor

Av Ingrid-Kristin - 14 oktober 2015 21:10

 


Många Tranor som flög förbi idag,utmed havet.Nu söker de sig

 

varmare breddgrader.

 

                                           Mvh:Ingrid

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Lollo

Lollo

14 oktober 2015 21:43

Oj! Våra fågelsträck har varit med vitkindade gäss. Tranor är ett strå vassare.
I somras när vi var på Fårö insåg jag för första gången hur stora tranorna egentligen är. Vi fick stanna på en väg där för att det kom en stor och en liten trana spatserande över vägen. Den stora var ENORM på så nära håll!
Ståtliga fåglar det där ... ;)
Kram på dig!

http://https://imitttankerum.wordpress.com

 
Eleonor

Eleonor

14 oktober 2015 22:29

Undrar hur många av dem som kommer tillbaka till samma platser igen!

http://surridurr.wordpress.com

 
Viola

Viola

17 oktober 2015 12:43

Vilket härligt foto. Det säger farväl till sommaren.
Nu skulle jag vilja gå i ide och vakna när tranorna kommer tillbaka.
Jag hatar kyla och snö och på min promenadstig har isen lagt sig
till ro.
Ha det bra.
Kram Viola

http://Polargrevinnan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards